Trebuie să introduci minim 3 caractere pentru a putea cauta
Coșul meu
Coșul este gol!
Garantie si retur

Autotis – este denumirea comercială a S.C. AUTOTIS RBT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Panciu, Str. Libertății, nr. 84, Jud. Vrancea, România, având număr de ordine în Registrul Comerțului J39/276/2014, cod unic de înregistrare fiscală RO33204465.

Vânzător – AUTOTIS
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică ori entitate care efectuează o comandă.



1. Garanția legală și comercială

Conform legislației române și europene în vigoare (OUG 140/2021 și Directiva (UE) 2019/771), piesele second-hand beneficiază de o garanție legală de conformitate de 1 an de la data achiziției, acordată consumatorilor persoane fizice.
Pentru persoanele juridice, termenul de garanție se stabilește contractual și este de 30 zile calendaristice de la achiziție.
În paralel, Autotis oferă o garanție comercială de 14 zile pentru retur voluntar (drept de retragere conform OUG 34/2014 în cazul achizițiilor la distanță/online).


2. Condiții de acordare a garanției

- Produsele care prezintă defecte de funcționare vor fi înlocuite sau se va returna contravaloarea acestora.
- În cazul în care piesa s-a trimis greșit din vina vânzătorului, aceasta va fi schimbată fără costuri suplimentare de transport.
- Dacă nu există pe stoc o piesă similară pentru înlocuire, cumpărătorul poate solicita rambursarea integrală a prețului.
- Pentru montaj se recomandă utilizarea unui service autorizat RAR; lipsa montajului într-un astfel de service poate fi invocată doar dacă se dovedește că defectul a apărut din această cauză.


3. Situații care pot exclude garanția

Vânzătorul poate refuza acordarea garanției în următoarele situații, dacă se dovedește că defectul a apărut din vina cumpărătorului:
- Montaj incorect sau cu scule necorespunzătoare;
- Utilizarea piesei pentru altă aplicație decât cea prevăzută de producător;
- Deteriorări mecanice evidente (lovituri, rupturi, zgârieturi);
- Utilizarea împreună cu alte componente defecte sau modificate;
- Lipsa întreținerii corespunzătoare a vehiculului;
- Deteriorarea piesei din cauza unor factori externi (șocuri mecanice, termice, electrice, substanțe chimice);
- Intervenții neautorizate asupra produsului.


4. Documente necesare pentru soluționarea garanției

Pentru soluționarea unei reclamații de garanție este necesară prezentarea următoarelor documente:
- Factura sau bonul fiscal de achiziție;
- Certificatul de garanție emis de Autotis;
- Dovada montării piesei într-un service autorizat RAR (acolo unde este aplicabil);
- Nota de constatare emisă de un service autorizat;
- Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului.


5. Limitarea răspunderii

Garanția nu acoperă costurile de manoperă, materialele necesare pentru demontarea și remontarea pieselor sau alte costuri auxiliare. Vânzătorul răspunde doar în limita contravalorii produsului achiziționat.
Aceste condiții nu afectează drepturile legale ale consumatorilor prevăzute de legislația națională și europeană.